Hello popover Lorem ipsum dolor sit amet... Lorem ipsum dolor sit amet... Lorem ipsum dolor sit amet... Lorem ipsum dolor sit amet...

* common.systemMessage *

Rendben

Mégsem

Cookie beállítások
A honlapon a jobb élmény és a biztonság érdekében sütiket (cookie) használunk. További információk
  • Alapvető működést biztosító sütik
  • Beállításokat tároló sütik
  • Statisztikai sütik
  • Marketing célú sütik

Mi tesz egy Sugar Babyt jó útitárssá?

Írta: Michelle, Dátum: 2022-07-10 20:30:52, Rovat: Sugar Baby Címkék: humor, kompetencia, nyaralás, rugalmasság, türelem, utazás

A prospektusokban mindig idillinek tűnik a nyaralás, a valóságban azonban tele van kihívásokkal. Mitől leszünk kellemes útitársak a Sugar Daddy számára?

Többször írtunk már arról, hogy léteznek Sugar Daddyk, akik kifejezetten utazáshoz keresnek partnert, illetve sok tartós kapcsolatban lévő Sugar Daddy is szereti elvinni a barátnőjét egy-egy kiruccanásra. Ugyanakkor ez a nyár leginkább az utazási nehézségekről szól, rengeteg a probléma a reptereken, járatok késnek, másokat törölnek, és ha kocsival megyünk, akkor is kerülhetünk dugóba, tévedhetünk el valahol, egy ismeretlen városban... Vagyis az utazás mindig kaland és mindig tele van meglepetésekkel, amelyek egy része sajnos nem kellemes.

Utazás közben igazán kiismerhetjük egymást, mert egyrészt állandóan együtt kell lennünk, nem csak puccba vágva, elegánsnak látjuk egymást, másrészt a különböző kihívásokra is reagálni kell valahogy, és leginkább akkor mutatkozik meg, ki milyen talpraesett és jó társ, ha nehézségek adódnak. Mi tesz tehát kellemes útitárssá egy Sugar Babyt?

1. Pozitív hozzáállás még kellemetlen helyzetekben is

Legyünk bár fáradtak, gyűröttek, várjunk bár órák óta valahol egy reptéren vagy a dugóban, igyekezzünk nem siránkozni, mint az elkényeztetett gyerekek. A nyűgösködés nem elegáns és biztos, hogy nem fog semmit előre mozdítani, de teljesen kiábrándíthatja a partnerünket. Egyébként magunknak is csak ártunk, ha engedünk a rosszkedvünknek. Sokkal többre megyünk azzal, ha megőrizzük a derűnket és igyekszünk szórakoztatóvá tenni még a kényelmetlen órákat is.

2. Humor

A közös nevetések nagyon össze tudnak kovácsolni embereket, nincs ez másképp egy Sugar kapcsolatban sem. Ha nevetős, viccelődős formánkat hozzuk akkor is, ha éppen nem a legvidámabb helyzetbe kerültünk, azzal rengeteget segítünk a nehézségek áthidalásában.

3. Alkalmazkodókészség és rugalmasság

Ne játsszuk meg a királylányt, amikor nincs ott az ideje. Bizonyos körülmények között mindenkinek engednie kell az igényeiből, nem attól leszünk elegánsabbak, hogy hisztizünk valami miatt, amit épp nem kaphatunk meg, pedig a tervek között szerepelt. Ha rossz az idő, akkor találjunk ki alternatív elfoglaltságot, ha nem olyan szobát kaptunk a hotelben, amilyet akartunk, akkor térjünk napirendre a dolog felett. Vannak férfiak, akik imádnak ilyenek miatt balhézni, de olykor csak azért, mert azt hiszik, a nő ezt várja tőlük... Ha látják, hogy képesek vagyunk alkalmazkodni a helyzethez, ők is nagyobb eséllyel engedik el a dolgot.

4. Kezdeményezőkészség és problémamegoldás

Akadhat olyan helyzet, amelyben a mi tudásunk segít a megoldásban, mondjuk a nyelv- vagy helyismeretünkre támaszkodhatunk, esetleg voltunk már hasonló szituációban és a tapasztalataink segítségével könnyebben megoldhatunk egy-egy problémát. Ilyenkor ne hagyjuk szenvedni a Sugar Daddyt, nyugodtan oldjuk meg, amihez értünk. Egy érett férfi nem veszi rossz néven, ha egy nő felnőttként viselkedik és kompetens módon megoldásokat keres. Aki meg rossz néven veszi, azzal nem érdemes folytatni...

5. Önállóság az idő eltöltésében

Lehet, hogy olyan utazásra kísértük el a Sugar Daddyt, ahol neki egyébként dolgoznia is kell. Ilyenkor ne duzzogjunk, amiért nem tölti velünk minden percét, hagyjuk, hogy nyugodtan végezze, amit kell és foglaljuk el magunkat. Érdemes erre előre készülni, hiszen azt úgyis megmondja, ha üzleti útra vagy konferenciára visz magával, tervezzük meg, mit csinálunk a távollétében. De az is lehet, hogy tényleg nyaralásra készült, csak közbejön valami sürgős, vagy az a fajta főnök, aki egyetlen napot sem hagyhat ki, ezért napi 1-2 órát munkával kell töltenie. Fogadjuk ezt el és örüljünk az énidőnknek.

6. Türelem az otthoniakkal való kapcsolattartás tekintetében

Sok Sugar Daddy nős illetve vannak gyerekei. De lehet, hogy az anyukájával kell naponta beszélnie. Vagy elvárás, hogy mindig vegye fel a telefont, ha otthonról keresik. Ebbe sose kössünk bele. Mi is ugyanúgy tartsuk a kapcsolatot az otthoniakkal, ha erre van igényünk, az, hogy együtt nyaralunk, még nem jelenti, hogy megszűnik a külvilág.

7. Pihenés, időbeosztás

Meglehet, hogy csak most derül ki, mennyire más az életritmusunk, talán egyikünk szeret éjszakázni, a másik meg hajnalban kel. Egyébként ezt is érdemes előre tisztázni, ne ott szembesüljünk azzal, hogy tulajdonképpen csak fél napokat tudunk együtt tölteni, mert az egyik délig szeret aludni, a másik meg már este 10h-kor ágyba bújik. Legyünk kompromisszumkészek az időbeosztás tekintetében és hagyjuk egymást pihenni.

8. Alkohol és egyéb tudatmódosító szerek

Van, aki számára a jelentős mennyiségű alkohol elfogyasztása elengedhetetlen ahhoz, hogy jól érezze magát, az egyéb szerekről már nem is beszélve. Jó előre tisztázzuk, hogy kinek milyen szokásai vannak ebben a tekintetben, ki mit tart bulinak és mi idegesíti... Senkit ne próbáljunk leitatni és ne hagyjuk magunkat olyasmire rábeszélni, amihez nincs kedvünk.

Mivel ennyi mindenre érdemes figyelni, elsőre mindenképp csak rövid kiruccanásra vállalkozzunk, különben lehet, hogy kínszenvedéssé válik a nyaralás. De ha a hétköznapokban jól kijövünk és már elég gyakran találkoztunk, civil helyzetekben is, akkor nagy rá az esély, hogy kellemesen fogjuk tölteni az időt.